September – bursdagsmåneden

 

Nå er vi nesten en uke inn i september, og høsten er i full anmarsj. Men ikke bare er det høstmåneden, det er jammen bursdagmåneden også, i hvert fall for oss jentene her i huset!

Vi har nemlig alle 3 bursdag denne mnd. Jeg har bursdag den 11 og går inn i siste året i 20-tallet, hjelp!! Ida blir 1 år den 19 og Maja blir 7 år den 22!!

Derfor synes jeg det var passende med en liten ønskeliste da, bare sånn i tilfelle noen vil kjøpe noe fint til jentene. Om ikke annet kan dere la dere inspirere av de flotte klærne og skoene på lista.

Ønskeliste MAJA:

cardigan99

Cardigan fra H&M str 122/128 (99,-)

bikersko249

Bikersko fra H&M str 29/30, litt usikker på hvilken str som er best (249,-)

cardigan149

Nydelig cardigan fra KappAhl str 128 (149,-)

kjole179

Kjole fra H&M str 122/128 (179,-)

sko249

Suuuperfine sølvsko fra H&M str 29/30 (249,-)

skjørt129

Skjørt fra H&M str 122/128 (129,-)

I tillegg trenger hun strømpebukser og gensere i ull, da ønskes ensfarget (hvit, grå, lys rosa, svart, lys lilla, brun).

Dette ønsker jeg meg til Ida:

bukse99

Bukse fra Lindex str 86  (99,-)

selebukse149

Selebukse fra Lindex str 86 (149,-)

ullbody149

Ullbody fra Lindex str 86 (149,-)

Jakke129

Cardigan fra Lindex str 86 (129-,-)

buks149

Buksedress fra H&M str 86 ( 149,-)

newbie129

Kjole fra KappAhl str 86 (129,-)

I tillegg trenger også Ida ull. Bodyer og strømpebukser, ensfarget i samme farger som til Maja. På Spar Kjøp har de fine ensfarga ullklær i merket Tom & Trine.

 

Nå har det seg sånn at jeg sjelden pleier å få noe til bursdagen av min kjære. Så noe ønskeliste er vel stengt talt ikke nødvendig, hehe. Men det eneste jeg egentlig trenger er ny mascara! Bruker lite sminke, det er kun mascara og bryn, og nå er det tomt for mascara. Så mitt ønske må da bli:

 

mas

Mascara fra Christian Dior, Diorshow Blackout i fargen svart.

Vi skal i både navnefest og konfirmasjon denne mnd, i tillegg til å feire jentene med familiselskap. Så dette blir virkelig en måned med anledning til å pynte seg!

Håper alle får en strålende helg ❤

 

Legg igjen en kommentar

